3, 2, 1… Lift-off!

Hallo daar en welkom, jij die zo lief naar mijn nieuwe blogavontuur kwam piepen!

Mijn naam is Nelle. Momenteel 25 jaar oud, verzot op social media en maar van één ding zeker: ik praat en schrijf graag over van alles en nog wat.
Het liefst van al doe ik dat in het Engels, maar deze keer blijf ik iets dichter bij huis en haal ik mijn alledaagse taaltje (zij het met énorm veel Engelse leenwoordjes, ye be warned) nog eens boven. Het doel is een uitgebreide en spontane blog te vullen met leuke dingen, terwijl het schrijven zelf ook een goeie oefening én toffe bezigheid blijft voor mezelf. Ik kan alvast niet wachten om erin te vliegen!

Maar wat kan je hier nu van topics verwachten, denk je? Wel… eigenlijk alles! Mijn favoriete dingen, whatever “makes me tick”, entertainment, mode en nog zoveel meer; het komt allemaal hier te staan.

Dus buckle up, laat je zeker horen in de comments (niets is leuker dan dat!) & tot binnenkort voor een eerste Chatter Bird babbel!

Lots of love,

Nelle.

Leave a Reply

