Instadiary #1

photodiary1

Nope, ‘Nelle zoekt werk’ is allesbehalve een leuk onderwerp voor een blogpost. Wat ik ertussenin allemaal uitspook daarentegen! I’ve been busy en dat zie je hier, in de eerste van een hopelijk lange reeks fotodagboeken. 

De muts, jawel! Na de juiste rondbreinaald te vinden en wat professionele tips van de mama is ze eindelijk af, en – if I may say so myself – nog goed gelukt ook. Natuurlijk zit er NET NU weer een warm weekend aan te komen, maar kom… Ik ben alvast helemaal klaar voor de koude herfst- en wintermaanden wanneer die eindelijk beslissen op te duiken.

Van het ene DIY project naar het andere, trouwens, want dit weekend is het weer F.A.C.T.S.! Mijn bezoekje aan de jaarlijkse conventie rond Science Fiction, Comics, Fantasy & Manga is ondertussen al traditie, net als eens goed zot doen en me dus ook verkleden om in de hallen van Flanders Expo op zoek te gaan naar leuke, geeky spulletjes.
Dit jaar koos ik voor Han Solo, één van mijn favoriete personages uit de Star Wars films. Simpel om zelf in elkaar te flansen met stukken die ik al in de kleerkast had, niet echt ‘over the top’ en bovendien niet te warm in de altijd snikhete Flanders Expo: perfect combo. Aftellen naar zaterdag dus!

Ook het verwende nest in mezelf had al een fantastische week. Een spiksplinternieuwe kast (so pretty en overzichtelijk), brand new shoes (ik ging toch voor de Chelsea boots; té onweerstaanbaar) en een nieuwe shampoo + conditioner van Lush om uit te proberen. Die laatste hebben de oorlog die ik de laatste paar weken met m’n kapsel voerde alvast propertjes opgelost.

Nu die strijd met de jobzoektocht nog…

Veel liefs,

PS: willen jullie al die instagram-actie ‘live’ meemaken? thisisnelle is de username, come and say hi! 😉 xo

Leave a Reply

