Instadiary #2

instadiary 2.0Exact een week geleden stuurde ik mijn eerste Instadiary de blogosphere in. Die werd zo leuk onthaald dat ik niet anders kon dan een vervolgje plannen, want mooie tradities moeten ergens starten, toch? Ok, ok… Voor mezelf is het natuurlijk ook enorm plezierig om mijn favoriete snapshots van de voorbije week uit te kiezen, laat ik dat niet ontkennen. En dus, without further ado, de 2.0!

Overduidelijke hoofdrolspelers van deze week zijn de o zo fotogenieke food & drinks van koffie/lunchbar Bar Buur: een enorm leuk adresje in Dendermonde waar je kan genieten van fancy koffie’s, salades, broodjes, smoothies enz. Het is er bovendien enorm gezellig en de bediening is supervriendelijk.
Logisch dat ik voortdurend een reden zoek om daar nog eens binnen te vallen dus! Deze keer was dat een leuk weerzien en het tegelijk in elkaar flansen van een zaterdagavondactiviteit voor de liefste leidingsploeg ter wereld.
Mijn keuzes: een Oreona (met Oreo koekjes, goed geraden!), een Flaguette ‘French Brie’ met appeltjes, honing en walnoten, en een smoothie met bosvruchten als afsluiter. Yum! 

Toen ik thuiskwam van die – belangrijke, ahum – lunchmeeting, lag de volgende snapshot trouwens al klaar op tafel. Het was de eerste keer dat ik GSM hoesjes bestelde bij Fotocover, en toen ik ze zo in real life zag was ik op slag verliefd! Ik koos voor eigen ideetjes, maar je kan op de site ook kiezen uit tal van leuke kant-en-klare ontwerpen. Kwaliteitsvol, gratis verzending én supersnel? Ik ben fan voor het leven!

Verder nog een nostalgische foto ter ere van Dag van de Jeugdbeweging (Chiro, all the way), het resultaat van amper 2 weken haar wassen met die nieuwe Lush shampoo (Rehab = fab!) en het traditionele ophangen van de herfstige vetbolletjes voor de vogels in onze tuin.

Had ik nu maar een goeie cameralens, zodat ik van onze jaarlijkse, schattige little visitors (of zoals ze echt heten: staartmeesjes) deftige foto’s kon maken voor die volgende Instadiary… Oeps, birdnerd alert!

Veel liefs,

One thought on “Instadiary #2

Leave a Reply

