Halloween: make-up ideas.

Halloween komt nu wel heel erg dichtbij, dus hopelijk zijn er daar bij jullie in de buurt ook genoeg mogelijkheden om de nacht der doden, monsters en freaks te vieren. Al uitgedokterd welke outfit jullie gaan dragen en welke make-up daarbij past dan? If yes: proficiat, ik kan alleen maar jaloers zijn op jullie geweldige planning-skills… If not: welkom bij het clubje ‘last minuters’. We have cookies & plenty of ideas!

Want, jup, gelukkig is er allesbehalve reden tot paniek. Op het internet vind je namelijk superveel inspiratie voor een creepy Halloween look. De leukste daarvan koos ik vandaag even uit!

Sugar Skulls – in de stijl van de Mexicaanse ‘Día de (los) Muertos’ (Day of the Dead):

Creepy doll:

Film & Pop Culture:

Easy Klassiekers – Pretty Skulls, Scary Zombies & Sexy (yup, I said it) Vampires:

Fiew… Het was al moeilijk om de foto’s hier beperkt te houden – zó veel keuzes zijn er – , maar voor de die-hards wil ik alvast deze post nog aanraden (foto 26, brrrr zeg).

Zelf kies ik het liefst voor een Film of Pop Culture kostuum (vorig jaar was ik bijvoorbeeld Robert Smith van The Cure, hihi), maar wat zijn jullie favorieten? Hebben jullie feestjes in het vooruitzicht en kunnen jullie, net als ik, niet wachten om morgen dat kostuum boven te halen en naar die make-up te grijpen?

Veel liefs & remember; ‘too much fake blood’  bestaat niet. 😉

autograph13

Leave a Reply

