Mijn Boekenbuit.

boekenbeurs1

Hij kwam (mee in mijn handtas), hij zag (veel te veel leuke dingen) en hij overwon (dat koopverlangen helemaal NIET)… Mijn portemonnee, that is, want ik ging naar de Boekenbeurs en viel als een blok voor deze splinternieuwe veroveringen.

1. Film & Muziek Listography
Lijstjes, I love ’em! In deze boeken kan je bijvoorbeeld opschrijven wat je favoriete childhood-films zijn, welke je aan het huilen brengen, je favoriete komedies, je favoriete workout muziek, liedjes die je oppeppen enz. Misschien deel ik binnenkort wel een paar van die lijstjes met jullie!

2. How Blogs Work door Stephanie Duval
Journaliste Stephanie Duval blogt al meer dan 10 jaar en verzamelde tal van praktische tips en tricks in dit boek. Een must-read voor een beginnend bloggertje als ik dus!

3. Shakespeare Insult Generator
Vloeken en Shakespeare: twee van mijn meest favoriete dingen ever. Een combinatie van de twee kon ik bijgevolg moeilijk weerstaan. Een voorbeeldje, zeg je? Ok, eentje dan; you pestiferous, dull-brained blockhead!
Hihi.

4. The Cutest Sneeze in the World – 30 postkaartjes door Jeffrey Brown
Toekomstige ‘crazy cat lady’, hierzo! De 30 postkaartjes, geselecteerd uit de ‘Cat Comics’ van Jeffrey Brown, vond ik dan ook té cute en grappig om niet mee te nemen. Waarschijnlijk geef ik ze trouwens om dezelfde redenen nooit of te nimmer weg.

5. It’s a Magical World – A Calvin & Hobbes Collection van Bill Watterson
De comics over de jongen en zijn tijgerknuffel liggen me al lang nauw aan het hart, dus werd het hoog tijd om eens aan een eigen collectie te beginnen (in plaats van altijd naar die van m’n tante te grijpen 😉 ).

6. Sherlock Holmes tote bag (en de button die je hierboven ziet)
Ik had (onbewust, ik zweer het!) geen tas mee om mijn aankopen makkelijk te kunnen dragen en vond deze met daarop de legendarische Sherlock Holmes perfect for the job.

Untitled 9

Hierbij kon ik het uiteindelijk houden, maar er was nog zoveel dat ik met pijn in hart achterliet; zo had je nog een boekenversie van die Listography, duizenden comics en leuke DIY boekjes,… Allemaal dingen die ik moet onthouden voor de volgende boekenbuit!

Wat vinden jullie de leukste? Zelf naar de boekenbeurs geweest en leuke aankopen gedaan?
Vertel het me dan zeker hieronder!

Veel liefs,

Leave a Reply

