November playlist.

november playlistChilly temperaturen, donkere lucht en regen – lots of it. Zo zien de komende paar dagen er uit, en ik zou mezelf niet zijn moest ik daar niet al een gepaste playlist voor klaarhebben. Van oude favorieten tot nieuwer materiaal, dit zijn momenteel de 20 nummers die me helpen deze cold & wet november te overleven!

Overleven én vergeven, want hoe erg ik ook van de herfst hou; de constante regen en het steeds kouder wordende plekje waar ik probeer te schrijven zijn soms moeilijk mooi te praten. Daarom worden de mooie, melancholische en herfstige nummers hier ook afgewisseld met echte oppeppers zoals The Lovecats van The Cure (doet me steevast denken aan plezierig keuvelen aan een haardvuur met een stomende tas thee in de hand, dankjewel lyrics) en Storms van Tom Odell (wat een album – nog stééds – en het doet je de mooie dingen van zo’n regenstorm weer inzien. Jeweetwel, wedergeboorte enzo, heel symbolisch allemaal 😉 ).

Je kan de playlist op Youtube gaan bekijken/beluisteren, maar hier is alvast de tracklist:

novemberplaylist

Zo, hopelijk zorgt bovenstaand lijstje bij jullie ook weer voor een dosis goeie moed en -vooral- hernieuwde herfstliefde! If not… dan is er nog steeds het aftellen naar Christmas, hihi (daar kijk ik nu eens zó hard naar uit! Jullie?)

Naar welke muziek luisteren jullie het liefst tijdens een fikse regenbui? Kiezen jullie steevast voor oppeppers, of kunnen jullie ook wel eens genieten van dit druilerige weertje?

Veel liefs,

Leave a Reply

