Instadiary #3

photo3Het is ondertussen al een tijdje geleden, maar ik heb ein-de-lijk weer eens genoeg foto’s kunnen verzamelen voor een Instadiary update. Here we go!

It’s beginning to look a lot like Christmas…

Wat je vooral uit de snapshots kan afleiden is dat mijn kerstkriebels hun eerste intrede hebben gedaan. Hoe kan het ook anders? Aan de leuke collectie kaartjes en andere Christmas trinkets van Hema kon ik onmogelijk weerstaan, en bij Starbucks maken ze sinds kort gebruik van de traditionele, feestelijk rode cups. Je kan er zelfs al een koffie of warme chocolademelk in thema bestellen, waaronder die Toffee Nut Latte waar ik onlangs van kon sippen. Of dat nu te vroeg is (“De Sint is nog niet geweest!”, hoor ik de papa al zeggen) of niet, mij hoor je alvast niet klagen; I falalala-love Christmas!

De ‘cheesy books’ fase.

Ligt het nu aan mijn leeftijd (niet lachen!), mijn vrijgezellenbestaan (ik klaag heus niet!), of gewoon de koude, cosy periode? I have no idea… Maar ik grijp de laatste tijd dus meer en meer naar van die cheesy, romantische boeken. Dat vind ik trouwens hélemaal niet erg, want ze zijn een leuke afwisseling van de usual klassiekers, sci-fi en fantasieboeken die vooral mijn boekenkast vullen. Deze How to Fall in Love  van Cecelia Ahern (gekend van o.a. P.S., I Love You) was de laatste die ik verslond. Lang niet slecht!

Team Gewest.

Stoppen als leidster bij de Chiro was niet makkelijk (ik weet soms nog steeds niet wat te doen met al die lege zondagen), maar gelukkig kon ik terecht bij Gewest Aymon om dat chirovlammetje nog even te laten uitbranden. De laatste paar weken hadden we het druk met het organiseren van een Inleidingscursus én een geweldige fuif voor alle Chiro’s uit de buurt. Leuk om deel uit te maken van zo’n topploeg!

Streepjes, streepjes, streepjes!

Ik hou enorm van de basics van Springfield en streepjes kan ik niet genoeg in mijn kast hebben liggen. Dat ik er dus dankzij een sollicitatie in Antwerpen nog eens kon passeren, en bovendien net die combo vond, maakt van mij een happy camper die maar al te graag eens poseert!

PLUS.

Fotobewijs van ons pannenkoekenfestijn tijdens de afgelopen match van de Rode Duivels. Yum! 
Verder moet ik toegeven dat ik een tikkeltje heb vals gespeeld door er de nieuwe single van Mark Ronson tussen te smijten. Niet echt een zelf genomen foto of toepasselijke quote dus, maar toch een klein beetje persoonlijk want dit is ongetwijfeld ‘mijn’ nieuwe plaatje! Wat een aanstekelijk, funky nummer en nog een geniaal grappige clip ook. Neem een kijkje en probeer maar eens stil te zitten, I dare you. 😉

Veel liefs!

Leave a Reply

