Have a holly jolly… Christmas jumper!

jumpers2

Eén van mijn favoriete hebbedingen voor Kerst is zonder twijfel een traditionele “Ugly Christmas Jumper”. Zogezegd dan toch, want gelukkig zijn ze tegenwoordig niet zo ‘ugly’ meer. Ik ging alvast op zoek naar potentiële kandidaten om this year’s fancy dinner outfit mee te combineren. De leukste zie je hier!

bronnen: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16

Natuurlijk zijn er nog zo veel meer, maar die laat ik jullie vooral zelf ontdekken. Dat is immers half the fun aan zo’n online shopping zoektocht! 😉

Ik ben alleszins al een heel klein beetje verliefd op àlle nummertjes en heb dus al moeite met kiezen… Wat zijn jullie favoriete Christmas jumpers? Let me know en help me er zo eentje uit te kiezen!

Veel liefs,

3 thoughts on “Have a holly jolly… Christmas jumper!

Leave a Reply

