DIY: 10 Christmassy Fonts voor naamkaartjes, menu’s, etc.

merryfontfriday!

Ik ben een echte ‘font hoarder’,  zoals dat heet, en mijn laptop staat dan ook vol met van die heerlijk leuke lettertypes voor elke gelegenheid. Nu Kerst dichterbij komt en ik volop bezig ben met het maken van o.a. naamkaartjes om aan de cadeautjes te hangen, wou ik natuurlijk graag mijn 10 favorieten delen met jullie. Hier zijn ze!

christmasfonts

1. Mistletoe – Channel 2. Jingle Bells – Antrokas  3. Sleigh Ride – Janda Elegant Handwriting 4. Be Merry – KG All Things New 5. Candy Cane – KG Hard Candy Striped 6. Ugly Jumper – LL Xmas 7. Silent Night – One Starry Night 8. milk & cookies – Pea Ellie Bellie 9. Elf – Soft Script 10. Claus & Co – Antique No. 14

Je kan ze bijvoorbeeld gebruiken voor naamkaartjes, je Kerstmenu, wenskaartjes, etc… Bovendien zijn ze helemaal gratis, joepie!

Ik vind het alleszins héérlijk om mijn cadeautjes elk jaar zo te versieren en zelf fancy menuutjes in elkaar te flansen. Jullie?

Veel liefs!

Nelle

3 thoughts on “DIY: 10 Christmassy Fonts voor naamkaartjes, menu’s, etc.

Leave a Reply

