Ink fever.

tattoofever

Het kriebelt al een tijdje, maar nu weet ik het zeker: dit jaar ga ik voor een nieuwe tattoo! Dat had er eigenlijk al lang van kunnen komen, ware het niet dat ik zo ongelooflijk slecht ben in kiezen tussen al die leuke ontwerpjes, ideeën en symbolen. Om me daarbij te helpen zet ik hier alvast mijn 6 toppers  van dit moment te grabbel. 

bronnen: 1 2 3 4 5 6

We can be heroes.
Gekende lyrics uit één van mijn meest favoriete Bowie nummers, en gewoon ook heel erg pretty! De plaats van de tattoo op de foto = yes, please!

De Romeinse III
Zou symbool staan voor m’n zus, broer & ik en de hechte band die we hebben. Qua plaats zie ik deze best wel nog mooi staan in mijn nek.

De gekruiste pijlen
Je ziet ze enorm veel opduiken tegenwoordig, die pijlen in alle formaten, en ik vond ze ook meteen erg mooi. Deze staan symbool voor vriendschap, dus als je een bestie out there hebt is dit ook een leuke om bijvoorbeeld samen te laten zetten. Op de foto staat de tattoo achteraan op de arm, net boven de elleboog. Yup, I like it!

So it goes.
Een quote die meermaals terugkomt in het satirische boek Slaughterhouse-Five van Kurt Vonnegut, en een mooie boodschap: niet te lang piekeren over dingen die gebeuren en waar je niets (meer) aan kan doen. Life, eh? 😉

Moon.
Met een klein maantje als dit kan je nooit iets mis doen. Simpelweg altijd mooi, no?

Go easy, step lightly, stay free.
Geweldige lyrics uit het nummer Stay Free van The Clash. Dat ik ooit een tattoo wil in verband met Strummer en/of The Clash staat vast. Maar dan moet het écht 200% goed, geweldig, perfectomundo zijn. Over dit stukje tekst ben ik alvast zeker, maar de plaatsing… Jullie ideeën?

Oh, en Strummer’s handtekening lijkt me ook wel nog leuk, zo ter hoogte van de ribben op de linkerzijkant van mijn lichaam!

Ziezo. Nu die knoop natuurlijk nog definitief doorhakken…
Tips, goeie raad, jullie favorietjes, etc. Ik lees ze allemaal graag hieronder! 😉

Veel liefs,

Nelle

One thought on “Ink fever.

  1. YenteVda says:

    Ik ben ook zeker! Ik wil een maantje, jup op die plaats. En ook nog op mijn rechterrib het oog van Horus of Ra 😉 ik wil dus al zeker en vast meegaan hehe

    Liked by 1 person

Leave a Reply

