Instadiary #5.

instadiaryjanuari

Wat is het toch drukdrukdruk, de laatste tijd! Gelukkig stonden er tussen al de serieuzere must do’s ook nog andere dingen op het programma, en die werden natuurlijk eeuwig vastgelegd op foto. Een woordje uitleg bij mijn favorieten zie je – ondertussen traditiegewijs – hier! 

Januari is invalmaand op de chiro, wat wil zeggen dat deze oud-leidster nog eens mocht afzakken naar het speelterrein om de blokkers te vervangen! Enorm plezant was dat, en op de foto zie je ons met een bende splinternieuw opgeleide superheldinnen. Move over, Mindy-person!

Over opleidingen gesproken: ook voor mij bestonden de laatste dagen vooral uit leren en oefenen en… Dat gaat er soms allemaal nogal stressy aan toe (don’t get me started on melkschuim, haha!) , en ik kan dan ook niet wachten tot we eindelijk in ons eigen plekje in Antwerpen staan. Op dagen als deze mag je jezelf dus wel eens een schouderklopje geven, niet? Gelukkig waren er de bubbly én Agent Carter (nieuwe serie van Marvel, waarover ik hier al een klein stukje schreef in het Engels) om me weer helemaal op te krikken!

Ook optredens zorgden voor een paar geweldige vrijetijdsmomenten. Met een avondje Sportpaleis (Lord of the Rings in Concert => wow!) en een overvolle Botanique (James Bay => wat een prachtige stem!) als hoogtepunten.

Ondertussen hou ik ook de Photo Challenge van Little Moments vol (of toch meestal, hehe…), en ik moet zeggen: het zorgt voor enkele leuke foto’s die ik misschien anders niet op Instagram zou zwieren. Zo was ik toch wel een heel klein beetje fier op de “hello”-foto, en ook mijn nieuwe tattoo (die jullie vast al zagen passeren, excuse the spam) kon niet ontbreken.

Naast de yummy gourmetpannetjes (een echte traditie hier, gezellig met ons vijfjes!) ook nog iets wat de laatste tijd meer en meer tussen mijn foto’s opduikt… Want, jup, ik ben stilletjes aan van vogelliefhebber (honestly, wie kan dat Nederlandse woord nu nog zeggen zonder te gniffelen?) aan het evolueren naar full on birdnerd. Waarom? Geen idee, maar het levert alleszins grappige foto’s op van de gevederde gulzigaardjes in onze tuin. 😉

Veel liefs,

autograph

3 thoughts on “Instadiary #5.

    • thisisnelle says:

      Uhu, die live-muziek bij de film is écht een coole ervaring! In december dit jaar doen ze de tweede film. De opleiding: ik start volgende week deeltijds voor Fnac Café, dus moet ook met zo’n fancy koffiemachine kunnen werken. Ik dacht redelijk handig te zijn, maar da’s me toch iets anders hoor haha! :p

      Like

Leave a Reply

