Instadiary #6.

instadiary6

Het verbaast me telkens hoeveel er wel niet kan gebeuren op zo’n korte tijd, want er maar een paar snapshots uitkiezen was weer een hele uitdaging. Maar kom, a girl’s gotta do what a girl’s gotta do, en dus zie je hier (aan het bijna-einde-van-de-maand) weer een splinternieuwe instadiary! 

Eén van de hoogtepunten van de afgelopen maand was zonder twijfel het optreden van Tenacious D in een overvolle AB. Zelden zo gelachen én nog ijzersterk ook, die Hollywood Jack and the Ragekage. En dan heb ik het nog niet over de Sasquatch die ze hadden meegebracht. Gie-ren!

Nog geen week later stond ik op het podium te presenteren tijdens de Cocktailquiz van ons Gewest Aymon. Ik moet toegeven dat ik even de stresskip heb uitgehangen, maar uiteindelijk viel dat best wel nog mee (want al onze chiro’s zijn schatjes! 😉 ). Bovendien was er nergens zo’n geweldig uitzicht/overzicht dan vanop ons plekje natuurlijk!

Na zo’n quiz volgt trouwens een traditioneel feestje, en dat heb ik maar al te goed gevoeld op het werk de dag erna. Jup, zaterdags werk: ik moet het zéker nog gewoon worden… Gelukkig zijn er de perks of the job, zoals bijvoorbeeld een overheerlijk kopje happy cinnamon coffee. Yum!

Minder happy? Het griepje waar ik – en zoveel andere lotgenoten – het slachtoffer van werd. Nét wanneer ik dacht eraan ontsnapt te zijn… Zucht. Er zat niets anders op dan uitzieken, en dan kan je er maar beter het beste van maken. Uiteindelijk werd het eigenlijk best wel nog gezellig, zo filmpjes verslinden met een al even grieperige mama. Voeg daar dan nog voldoende theetjes, een goed warm deken en een extra portie vitaminen (granaatappel blijft té lekker) aan toe & hup; bye-bye, flu! 

Ook de start van Dagen Zonder Vlees is zeker het vermelden waard. Een superinitiatief, vind ik, en ook voor full-time veggies eens plezant. Waarom, vraag je je dan af? Een uitdaging is het natuurlijk niet meer, da’s waar, maar… één woord: speciallekes! (zie de overheerlijke quiche)

Verder nog het verschijnen van de eerste fleurige krokusjes in onze tuin, maar liefst twee (!) nieuwe GSM covers (ik ben een tikkeltje verslaafd aan Fotocover, whoopsie…) en een splinternieuw kapsel waar ik helemaal gek op ben. Vaarwel, flinterdun, brekend, futloos haar (Dramaqueen much? Nee, serieus, ik ben echt een pechvogel op dat gebied) en hello, fris bobke!

Veel liefs,

Nelle

2 thoughts on “Instadiary #6.

    • thisisnelle says:

      Jup, totally veggie! 😉 ‘t Is een mix van Leia & Bowie natuurlijk! Onderaan staat nog ‘Rebel Rebel’ als verwijzing naar het liedje. Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe film! Echt goosebumps toen de Falcon in beeld kwam in die eerste trailer. Argh!

      Like

Leave a Reply

