Instadiary #8.

Oops, mijn laatste Instadiary dateert ondertussen al van bijna 4 maanden (!) geleden. Enorm veel foto’s om uit te kiezen dus, zéker als je aan mijn Instagram-tempo post (wederom: oopsie?), maar gelukkig moest ik niet al te ver in het verleden duiken om mijn favorietjes te vinden. Een klein woordje uitleg bij die gekozen 9 vind je hieronder! 

Het eerste wat jullie ongetwijfeld opvalt is het hoge dinogehalte van de fotoset. Yup, ik ben een hele grote Jurassic Park fan (understatement, echt), en dus hoef ik jullie vast niet te vertellen dat juni al een tijdje als hoogtepunt van het jaar in mijn agenda genoteerd stond. Ik vertoef zelfs nog steeds een beetje in een heerlijke Jurassic World rush. I mean, dinosaurussen én Chris Pratt? Jackpot! Een marathon van de eerste paar films met T-Rex koekjes was dan ook de perfecte warm-up voor een avondje cinema.

Alsof dat nog niet genoeg was verjaar ik ook nog eens in juni, hoera! Vrienden en familie hadden het dus extra makkelijk om het perfecte cadeautje te vinden; hello, raptorhoesje en mijn eigen kopie van de Jurassic Park trilogie! Daarbij komen nog eens de pretty instax camera die al even op mijn verlanglijstje stond, een massa handgemaakte kaartjes van de zus, een hele hoop andere leuke cadeautjes en een gezellig feestje met familie. Een week nadien sloot ik mijn verjaardagsmaand af op Rock Werchter, waar o.a. het concert van Mumford & Sons tot de hoogtepunten behoorde. Zucht. I love you, June.

Naast die bende ‘kijk wat ik kreeg, stoef stoef’- foto’s zie je ook mijn steeds drukker wordende sproetenkop (kusjes waard!), een neefje (mag ik hem nog neefJE noemen, please?) die binnenkort naar het middelbaar trekt en zijn lagere school met een heus stukje toneel uitwuifde, en mijn favoriete zomerdrankje bij uitstek.

Oh, en ik heb Samson & Gert gezien! Whaaaat?! Leven = compleet.

Veel liefs, en – vakantie of niet – geniet van jullie zomer!

2 thoughts on “Instadiary #8.

Leave a Reply

