Instadiary #10.

Hupsa, het is weer tijd voor een nieuwe Instadiary! Ik koos mijn favoriete foto’s van de laatste maand uit, én typte ein-de-lijk die Harry Potter versie van de Weerwolven van Wakkerdam uit voor jullie. Benieuwd? Lees dan zeker verder!

Jullie zien vast dat ik fervent bezig ben met het afwerken van die herfstchecklist. Niet per se omdat ik zo van lijstjes hou, maar vooral omdat de meeste dingen op mijn to do lijst gewoonweg te leuk (of yummy) zijn om nog langer uit te stellen. Ik grijp steeds meer naar ruitjesprint, mijn zelfgemaakte appeltaart was héérlijk, en de home-made Pumpkin Spice Latte die ik deze namiddag klaarmaakte was nog lekkerder dan vorig jaar. Mijn geheim? Een goeie eetlepel meer pompoenpuree! 😉 Next up zijn trouwens de pompoenkoekjes, waar ik heel erg benieuwd naar ben aangezien ik zoiets nog nooit heb klaargemaakt. I’ll keep you posted.

Een Instadiary zonder een tikkeltje geekery kan natuurlijk niet, en daarom ook een foto van mijn persoonlijke buit vanop de FACTS beurs in Gent. Weer t-shirts om mijn – al giga – stapel aan te vullen, maar de leukste aankoop was zonder twijfel de zingende Gizmo. Too cute! 

Niet aangekocht op FACTS maar wel passend in het rijtje: het zelfgemaakte Weerwolvenspel van Harry Potter. Ik beloofde een tijdje terug al dat ik de uitleg eens voor jullie zou uittypen, en nu is dat eindelijk gelukt! De speluitleg kan je hier vinden.

En nu we het toch over nerdy dingen hebben… Hoe hard kijken jullie uit naar die nieuwe Star Wars film?! Ik alleszins énorm, en daarom vond ik de speciale collectie Kickers die onlangs toekwam in onze winkel natuurlijk fantastisch! We kregen eerst enkel de kindermaten geleverd, maar ondertussen staan er ook grotere in de winkel. Hou jullie dus vooral niet in wanneer je binnenkort naar de schoenenwinkel gaat, fellow geeks! 😉

Verder nog de pretty new shoes die ik de komende maanden niet meer uittrek, ons verwenavondje met kaas, wijn en zoveel meer om de verjaardag van ‘Treat Yo Self’ te vieren, én bewijs dat we hier thuis weer heel hard uitkijken naar Halloween. Een mens kan nooit genoeg pompoenkaarsjes in huis hebben, toch?

Veel liefs,

Leave a Reply

