Fashion Trend: A Long Time Ago in a Galaxy Far, Far Away…

Goed nieuws voor girl geeks zoals ik, want dankzij de nieuwe Star Wars film is het nu hélemaal hip om je volledig in geeky outfit te hullen! Niet dat ik mijn liefde voor deze science fiction films tot nu toe onder stoelen of banken stak of course, maar dat je tegenwoordig overal (en veel meer!) mode-artikelen rond de franchise kan vinden kon ik alleen maar toejuichen, toch? De leukste daarvan zet ik hier alvast eens in de kijker, dus: staat 16 december bij jou ook knalrood omcirkeld in je agenda? Lees dan zeker verder!

1. Sweater – €24,95 – Undiz2. Tote Bags – €32,90 – foreverwars (etsy shop). 3. Millennium Falcon halsketting– €6,27 – Hot Topic4. Sokken (2 paar) – €11,76 – ASOS5. Portemonnee – €11,99 – New Look6. R2D2 iPhone Case – €26,00 – RedBubble7. Schoenen – bij het Britse Irregular Choice, maar – euh- superduur en deels uitverkocht en … Tóch vond ik ze te geweldig om er niet tussen te zetten. Het kan trouwens nog gekker (té eigenlijk) dan dat! 8. Star Wars t-shirt – €14,95 – Undiz9. Jammies! – zo’n €25 voor de set – Primark 

Ik ben alleszins al helemaal verliefd op de tote bags én de sokken, jullie?

Veel liefs

&

May the Force – of in dit geval Fashion – be with you.

Nelle.

PS: nog 41 dagen te gaan. 😉

2 thoughts on “Fashion Trend: A Long Time Ago in a Galaxy Far, Far Away…

Leave a Reply

