Winter Wishlist.

Brrr, en ineens is ie daar; de eerste winterprik! Bij mij zorgt dat vooral al voor Kerstvibes (sorry, Sinterklaas) en krijg ik al zoveel zin in het shoppen dat daarbij komt kijken. Niet (enkel) qua kledij deze keer, want er zijn ook zoveel andere leuke hebbedingen om tijdens de winter van te genieten. De leukste, die zet ik hier al even in een wishlist!

winterwishlist

1. Rose Jam Shower Gel – €16,95 bij Lush. 2. Pearl & Pastel Blue Nail Polish – €2,50 bij Hema3. Polar Bear Charm Necklace – €28,31 bij Ohh Deer4. Fantastic Fox Bracelet – €15,54 bij Ohh Deer5. Anigram Reindeer Ring Holder – €8,75 bij Umbra6. Wollen Kniekousen – €7,99 bij H&M7. Fairisle Berensprei – €6,00 bij Primark. 8. Penguin Sticky Notes – €3,38 (+ shipping) op Etsy9. Elf Pencils – €3,95 bij Ohh Deer10. Enkellaarsjes – €129,95 van Clarks11. The Nightmare Before Christmas, Written and Illustrated by Tim Burton – €15,90 bij bol.com.

Yup, vooral de webshop Ohh Deer kan ik zo goed als leegkopen. Van hun stationary en art prints tot hun juweeltjes: it’s all just so pretty! Zeker een aanrader om eens een kijkje te gaan nemen dus. 😉  

Oh en ok, de schoenen… Ik denk dat ik momenteel wel safe zit met de paren die hier al in de kast staan, maar dat heb je nu eenmaal wanneer je in een schoenenwinkel werkt; temptation maal duizend, right?

Hebben jullie al een wishlist voor de winter en/of Kerstmis?

Veel liefs,

Nelle.

One thought on “Winter Wishlist.

Leave a Reply

