Morning rituals.

De dagen waarop ik ‘s middags maar richting werk moet vertrekken are my favourites (naast de volledig vrije dagen, of course). Vroeger had ik die vrije ochtenden zo lang mogelijk in bed gespendeerd, maar tegenwoordig probeer ik toch een beetje productief te zijn. Beter even de tijd hebben om ‘wakker te worden’, dan ineens te moeten opstaan en meteen te moeten vertrekken, right? De morning rituals die me beetje bij beetje wakker krijgen zie je hier!

BREAKFAST & COFFEE. Ik ben geen ontbijtmens, écht. Ik heb ‘s morgens amper honger, maar weet wel dat die honger me ‘s middags snel inhaalt. Mezelf verplichten om een kommetje te vullen dus, om zo mijn dag toch goed te beginnen! Ik zweer bij muesli, ijskoude melk en een beetje fruit. Oh, en of het nu helpt of niet; koffie is een must. Hmmm, cappuccino.

morningrituals1

MUZIEK. Dat ik een goed-ochtendhumeur-playlist heb wisten jullie al. Hoe die eruit ziet zie je hier.

MINDLESS INTERNETTEN. Wanneer ik tijd heb kan ik er ongelooflijk van genieten om Pinterest of Tumblr eens af te schuimen om al wat ideetjes voor een volgende blogpost op te doen. Of om gewoon naar pretty pictures te staren, dat ook. 😉

PLANNEN. Een blog onderhouden én werken, soms is het allemaal zo makkelijk niet. Ik ben een verschrikkelijke vooruitplanner (ENFP, hello), maar probeer ‘s morgens toch al eens A) naar m’n to do list te kijken indien ik hem de avond ervoor al heb opgesteld (=zeldzaam), of B) er snel eentje in elkaar te flansen.

VERWENNERIJ. Ik vertrek graag met een fris kopke naar’t werk. Mijn favorieten? Het Brazened Honey gezichtsmasker van Lush, en de roosjesdagcrème vol vitamine E van The Body Shop. 

Wat zijn jullie ochtendrituelen?

Veel liefs,

Nelle.

 

2 thoughts on “Morning rituals.

  1. Naomi says:

    Beginnen “doelloos” internetten in bed. Altijd veel te lang. Daarna snel wassen, crème opdoen en in mijn kleren springen. En altijd een kop koffie. Als ik op tijd op het werk toekom neem ik daar ook nog een kopje voor ik begin. Ook al zit er maar 10min tussen dan en mijn vorige kop. Haha. Want je, koffie he.

    X Naomi

    Like

Leave a Reply

