That’s a wrap: inpakideetjes voor de feestdagen.

giftwrap

Happy ‘Make A Gift Day’! Serieus, dat is een echte dag (deze grappige site die alle ‘speciale’ dagen opsomt says so), die het zelf maken van cadeautjes in de verf zet. Om het zo persoonlijk en fun mogelijk  te maken bedenk je zo’n cadeautje natuurlijk beter zelf, maar waar ik jullie wél wat inspiratie voor kan geven is de verpakking ervan. Ik verzamel al een tijdje leuke ideetjes voor de komende feestdagen, en die giet ik nu voor jullie in een handige post!

bronnen: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 & 10.

Ta-dah! Dit zijn alvast mijn tien favorietjes. How about you?

Als je benieuwd bent naar de rest van mijn verzameling ideetjes, neem dan gerust een kijkje op Pinterest.

Veel liefs & inpakplezier!

Nelle x

Leave a Reply

