Instadiary #12.

Tijd om weer eens een instadiary te delen met jullie, en wees maar zeker dat het een very Christmassy one is! Een woordje uitleg over hoe ik mijn Kerst spendeerde, welke foto’s ik de leukste vond én wat mijn favoriete hebbedingen waren de afgelopen maand, dat lezen jullie hieronder! 

Dat ik enorm veel van de Kerstperiode hou weten jullie zonder twijfel al. Het etentje met de familie op Kerstavond, lachen tijdens de quiz die m’n neefje elk jaar in elkaar steekt, kroontjes uit de crackers halen en trots opzetten, de restjes opeten de dag erna,… En vooral: cadeautjes, cadeautjes! Ik kreeg dit jaar een súperschattige tsum tsum van Peter Pan. Ik ben niet zo’n verwoede verzamelaar ervan, maar voor Pan the man maak ik graag een uitzondering! Smijt daar nog eens een klomp marsepein bij en wat snoepjes, en je hebt voor mijn part een perfect Secret Santa gift! Ook met ons Chirogewest hadden we naampjes getrokken. Uiteindelijk had ik twee geweldige verrassingscadeautjes dus, want die R2D2 staat nu te pronken op mijn bureau.

Ik krijg niet enkel graag cadeautjes, ik koop er ook graag voor andere mensen. Die zoektocht naar het perfecte cadeau: I just love it! Tijdens het zoeken krijg je natuurlijk wel zin om voor jezelf ook wat te kopen (dat mag wel eens, hè), en dat resulteerde o.a. in een paar splinternieuwe, pretty boeken en wat extra verwennerij van Lush. De Rose Jam vanop mijn winterverlanglijstje is alleszins een serieuze aanrader, maar je mag zeker nog een uitgebreide ‘fanbrief’ over Lush-producten verwachten op deze blog.

Wanneer ik al die cadeautjes inpak komt de kleine perfectionist in mij trouwens naar boven. Hoera voor lots and lots of glittertape!

Last but definitely not least, en overheersende mood tijdens zowat de hele maand december: Star Wars! Ik vond de film ongelooflijk goed en kon niet anders dan dat coole popcorndoosje delen op Instagram.

Hoe was jullie Kerst? Ook leuke cadeautjes gekregen?

Veel liefs,

Nelle.

Leave a Reply

