Doe eens lekker niets (of toch bijna).

Omdat de druk om ook op vrije dagen productief te zijn énorm is, maar het toch belangrijk is om af en toe een versnelling lager te schakelen: ziehier een combo van de twee! Een productieve blogpost over mijn favoriete bezigheden op vrije dagen als vandaag (die er voorts bijna op zit, nooooo).

PUZZLIN’

Saai? Neuh… Goed voor je brein én ontspannend tegelijkertijd? Jaaaa. Mijn favoriete soort is alvast die met een hele resem filmpersonages op, die achteraf ook nog eens een mooie aanwinst zijn in het interieur!

NOSTALGISCHE GAMES

Iets minder goed voor de hersenen dan het puzzelen hierboven, true, maar zo nog eens achter die oude Playstation-of-eender-wat kruipen doe ik ook al eens graag. Mijn favorieten? Crash Bandicoot (oh, jawel), en de oude Star Wars Battlefront, want die speel ik nog net iets liever dan de fancy nieuwe versie. 😉

INHAAL-ATHON

Ook mijn favoriete series hebben geleden onder die drukke feest- en werkperiode. No more, dus! Ik leg mezelf vanaf nu een uurtje (of twee) verplichte relaxatie in de vorm van series inhalen op. Staan vanavond nog op het programma:

Andere favoriete dagvullers:

  • Verklaar me gek, maar: opruimen. Met een leuke playlist en een beetje dansmoves erbij kan ik me dan kostelijk amuseren, yup. Wanneer je het resultaat
    achteraf ziet ben je ook meteen zo trots op jezelf, maar echt ‘niets’ doen is het natuurlijk niet. 😉
  • Iets zoets bakken.
  • Je must-see filmlijstje afwerken.
  • Nieuwe muziek checken.
  • Mijn tumblr nog wat volproppen. The nerdy one én de fancy one.
  • Pinnen!
  • Vastgoedsites afschuimen. Sssstttt, dromen mag.

Wat doen jullie het liefst van al op een vrije (week)dag?

Veel liefs,

Nelle.

bron coverfoto.

One thought on “Doe eens lekker niets (of toch bijna).

Leave a Reply

