A year in pictures.

Gisteren werd ik door Eva van Always Say Yes to Fashion getagd om een Insta-vragenlijst in te vullen. Joepie, lijstjes! Joepie, een excuus/idee om vandaag over te bloggen! Ik maakte er dus meteen werk van. Het resultaat zien jullie hieronder.

Ik ken Eva eerst en vooral als stoere chirogriet, en dat sinds ze nog maar een meter (ok, iets meer ;)) hoog was. Om ze dan nu te zien als geweldige mede-blogster, die bovendien een gevoel voor stijl heeft waarvan ik alleen maar kan dromen, is pretty amazeballs.  Laat je maar snel inspireren door haar, hierzo!

Now, to business:

1. Wat is je allerlaatst geposte foto op Instagram in 2015?


Dat was de start van een geweldig lekker nieuwjaarsmenu! En het naamkaartbootje? Dat moest erop, want ik was zelf de trotse vouwer. Een prachtidee vond ik het, tot ik bij het vijfde bootje (van de twaalf) al aan het zuchten was…

2. Wat is de allereerste foto die je plaatste in 2016?

Aangepast naar 2016, omdat scrollen naar het begin van 2015 écht te lang duurde. Whoops. Dit is een duootje, aangezien ze zo snel na elkaar volgden die eerste januari. Links de onvermijdelijke stoef-foto met cadeautjes, rechts het moment waarop ik eindelijk – grotendeels – door de NY kater heen was.

3. De allerleukste foto waar je zelf opstaat is?

Dat is ongetwijfeld deze met de zus, toen onze splinternieuwe fancy sombrero’s nét waren toegekomen en we al meteen klaar waren om op chirokamp te vertrekken. Olé!

4. Van welke Instagramfoto uit 2015 krijg je het meeste heimwee?

Hier zou ik ook dat chirokamp kunnen bovenhalen, of al m’n foto’s vanop Rock Werchter op een rijtje zetten. Toch koos ik voor dit plaatje instead. Ik heb vorig jaar een tijdje in Antwerpen gewerkt en zag toen elke dag bij het binnengaan dit tafereel. De job mis ik niet echt, maar die constante buzz van zo’n grote stad? I. Love. It.

5. Wat is het meest yummy gerecht dat je in 2015 deelde?

Ik ben een gigantisch grote fan van het hele Hello Fresh gebeuren. De receptjes zijn altijd zo lékker! Het pastaslaatje hierboven was één van de lekkerste smaakbommen die ik ooit heb binnengespeeld. En zo simpel! Niet te doen.

6. Waarop kreeg je het meeste likes?

Echt overdreven veel likes heb ik nooit, maar het viel me wel op hoe snel de teller naar omhoog ging toen ik dit popcorn-emmertje online plaatste. Véél fellow-geeks op Instagram dus, juij!

7. De tofste foto die je in 2015 maakte van een (huis)dier?

Ik heb geen huisdier (in particular: ik heb nog stééds geen kat – sniff). Ok, wel een stel vissen die nooit samen op de foto willen, en een hele zwerm superschattige vogeltjes in de tuin. Dat komt omdat we ze stiekem een heel jaar door – in plaats van enkel in de winter – voederen. Verwende nesten zijn het dus, en dikkertjes, maar zo af en toe lukt het dan om zo’n bolletje veren nét op tijd te fotograferen.
C-u-t-e !

8. Welke bewerkingsapp (of filter) gebruik je het meeste?

Ik gebruik tegenwoordig steeds minder en minder bewerkingsapps. Als ik er nog eentje gebruik is het de Little Moments app, en dan dikwijls alleen maar om bij te knippen… Ik speel vooral met de scherpte/contrast/schaduwen/etc. in Instagram zelf, en ben de laatste tijd een beetje verliefd op de winterse filter ‘Gingham’.

9. Welke hashtag gebruik je het meest?

Dat moet wel #igers (aka ‘instagrammers’) zijn. Mijn favorieten zijn alleszins eerder #treatyoself, #chirobazen en #noms. 😉

10. Je drie favoriete accounts?

Tgoh, moeilijk om te kiezen… @cautiouslyobsessed en @fromrosesxo zorgen alleszins voor heel wat pretty pictures en inspiratie. En verder moet ik toegeven dat ik het soms een heel klein beetje leuk vind om eens binnen te piepen in het leven van m’n favoriete celebs.

YOUR TURN!

Stefanie van It’s A Knot.
Liz van Liz is more.
Jade van Tall and tiny: Exploring the World.

Veel liefs,

Nelle.

 

 

One thought on “A year in pictures.

Leave a Reply

